Tuesday, 24 March 2009
Social Media Marketing Industry Report March 09
Le Social Media Marketing étant de plus en plus perçu comme la prochaine ruée vers l'or, Michael Stelzner vient de publier pour whitepapersource un excellent compte rendu de recherche sur l'utilisation de ce phenomène par les marketeurs.
Dans ce rapport vous trouverez des réponses à vos questions telles que:
* Combien de temps les marketeurs investissent dans le social média
* Les bénéfices du social média
* Comment le temps investi influence les résultats atteints
* Les meilleurs outils social média
* Et bien plus!
Alors que vous soyez un débutant dans cette arène ou que vous cherchiez des éléments de comparaison, n'hésitez pas à lire ce compte rendu et regarder la présentation qui l'accompagne.
Kudos à Michael Stelzner
[ENGLISH] Social Media Marketing Industry Report
Social media is seen by many marketers as the next gold rush. To understand how marketers are using social media, WhitePaperSource commissioned the Social Media Marketing Industry Report: How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses.
WhitePaperSource set out to uncover the “who, what, where, when and why” of social media marketing with this report. Nearly 900 of your peers provided the kind of insight that previously has not existed. In this report you’ll find:
* The top social media marketing questions marketers want answered
* How much time marketers are investing in social media
* The benefits of social media
* How time invested impacts results
* The top social media tools
* And much more!
If you’re pondering starting social media marketing, these findings will help push you over the edge. If you’re already onboard, feel free to examine what the really experienced marketers are doing (and use this study to persuade others).
Source: whitepapersource.com
By Michael Stelzner
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment